کودکان و نوجوانان مسجد کوثر ابرکوه با حضور در شورای اسلامی شهر ابرکوه به طرح سوالات خود پرداختند


ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: جمعی از کودکان و نوجوانان مسجد کوثر ابرکوه، در یک اقدام ابتکاری، در شورای اسلامی شهر ابرکوه حضور یافتند.


در این دیدار که تنی چند از اعضای شورای شهر و روحانی این مسجد نیز حضور داشتند، نمایندگان کودکان و نوجوانان فعال این مسجد، به طرح سوالات، بیان دیدگاه ها و برخی از مشکلات شهر پرداختند.


سید نبی رسولی،رئیس شورای شهر ابرکوه نیز در این دیدار، ضمن خوشامد گوئی به گروه حاضر، مسجد کوثر را یکی از فعال ترین مساجد شهرستان از لحاظ فعالیت های فرهنگی در بین جوانان و نوجوانان ابرکوه ذکر و از این اقدام ابتکاری تقدیر نمود.


شهردار ابرکوه نیز نیز ضمن تقدیر از این برنامه ابتکاری که توسط امام جماعت مسجد کوثر صورت پذیرفته است، کارهای فرهنگی را از جمله برنامه هائی دانست که می بایست در اولویت قرار گیرد.


منوچهر مهرزاده، با بیان اینکه مسجد کوثر کارهای فرهنگی خوبی را در این زمینه آغاز نموده است، جذب جوانان و نوجوانان در این مسجد را، از جمله کارهای ارزشمندی ذکر نمود که ارزش کارهای انجام شده را دوچندان می سازد.


وی همچنین به بیان برخی از فعالیت های 4 ساله شهرداری و از جمله گسترش قابل توجه فضای سبز در شهر ابرکوه اشاره نمود.


شهردار برکوه همچنین از حضور خبرنگار یزد فردا نیز به عنوان تنها خبرنگار حاضر در جلسه تشکر نمود.


حجت الاسلام صادقی نیز در این جلسه با تشکر از اجابت خواسته مسجد کوثر جهت این دیدار توسط شورای شهر و شهردار ابرکوه، این برنامه را یک برنامه ابتکاری از سوی مسجد کوثر ذکر نمود که در گام اول با این دیدار شروع و در ادامه با بازدید از دیگر ادارات تداوم می یابد.


نحوه شهردار شدن، چگونگی تعامل بین شهردار و شورا و برخی ازمشکلات شهر ابرکوه از جمله سوالات و مسائل مطرح شده از جانب کودکان در این جلسه بود.

http://yazdfarda.com/images/news/actual/?img=356982.jpg


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا